Publicēts: 2024-11-26

Miks HP+ Smart-seeria printer ei tööta?

Ilmselt oleme kõik kokku puutunud tobedate printeriprobleemidega, mis võivad viia soovini seade lihtsalt puruks peksta. Samuti on tuttav tunne, et oled teinud kõik võimaliku ja võimatu, kuid printer lihtsalt keeldub töötamast. Meie volitatud teeninduse tehnikud kuulevad sageli kaebusi just HP+ Smart-seeria printerite kohta, näiteks väljendeid „printer ei tööta“, „natuke printis ja siis lõpetas“, „ei taha USB-ühenduse kaudu printida“ või „panin uue kasseti sisse ja enam ei prindi“. Kuid lahendus võib olla väga lihtne. Loe artiklit ja saad teada, milline see on!

Mida on oluline HP+ Smart-seeria printeri puhul arvesse võtta?

Kõigepealt tuleb teha seda, mida me enamasti ei tee ja mida müügikohas meelde ei tuletata – lugeda seadmega kaasas olevat kasutusjuhendit. Kui oled juhendit lugenud, siis tead, et HP+ Smart printerid on pilveseadmed ja vajavad töötamiseks veebiühendust. Veebiühenduse kaudu pakub printer konkreetseid HP+ rakenduse funktsioone ja püsivara uuendusi.

Seega on HP+ Smart-seeria printeri puhul õige tööjärg selline:

  1. tutvu kasutusjuhendiga;

  2. loo oma e-posti aadressi ja parooliga konto HP Smart-rakenduses;

  3. veendu, et printer on ühendatud internetti;

  4.  tee läbi HP Smart tarkvara kõik vajalikud ühendamistoimingud, kasuta rakendust ka edaspidiste toimingute jaoks – USB-kaabli ühendamiseks või kasseti aktiveerimiseks pärast selle vahetamist.

Meie tehnikud panevad südamele, et:

  • isegi kui HP Smart on seadistatud printimiseks USB-kaabliühenduse kaudu (kui see on vajalik), peab printer ikkagi olema ühendatud internetti;

  • alati tuleb kasutada HP originaalkassette, mis on ostetud tootja HP originaalpakendis. Kui kasutada tarvikuid, mille tootja ei ole HP, või taastäidetud kassette, ei pruugi HP+ Smart-seeria seadmed ettenähtud viisil toimida.

Kust leida kasutusjuhend?

Kasutusjuhendid on ostes printeri pakendiga kaasas. Kui trükitud juhend või printeri kast on juba ammu kuhugi kadunud, leiad iga mudeli kasutusjuhendid alljärgnevatelt veebilehtedelt.

HP LaserJet M109e-M112e Printer series:

https://support.hp.com/lv-en/product/setup-user-guides/hp-laserjet-m109e-m112e-printer-series/34687926

HP LaserJet MFP M139e-M142e Printer series:

https://support.hp.com/lv-en/product/setup-user-guides/hp-laserjet-mfp-m139e-m142e-printer-series/38099876

HP LaserJet M207e-M212e Printer series:

https://support.hp.com/lv-en/product/setup-user-guides/hp-laserjet-m207e-m212e-printer-series/38099926

HP LaserJet MFP M232e-M237e Printer series:

https://support.hp.com/lv-en/product/setup-user-guides/hp-laserjet-mfp-m232e-m237e-printer-series/38099931

HP LaserJet Pro MFP 4101-4104dwe/fdne/fdwe HP+ Printer series:

https://support.hp.com/lv-en/product/setup-user-guides/hp-laserjet-pro-mfp-4101-4104dwe-fdne-fdwe-hp-printer-series/2100896096

HP LaserJet Pro 4001-4004ne/dne/dwe HP+ Printer series: 

https://support.hp.com/lv-en/product/setup-user-guides/hp-laserjet-pro-4001-4004ne-dne-dwe-hp-printer-series/2100895701

Mida tasuks meeles pidada, tuues printeri parandusse?

Kuna HP Smart konto on personaalne ja parooliga kaitstud, saadetakse teated muudatustest klienditarkvaras määratud e-posti aadressile. See tähendab, et teeninduses ei ole võimalik neid kontrollida. Sellepäras palume printeri teenindusse jättes anda meile ka kasutajanime ja parooli, et tehnik saaks seadme kontrollimiseks ja parandamiseks vajalikku teavet.